Кейси

Work.ua

Суть виклику

На ринку агрегаторів вакансій є два лідери: Work.ua и Rabota.ua. Портали однаково впізнавані українцями, пропонують схожий набір послуг. Портал Rabota.ua проводить масштабну медіа-кампанію, використовуючи спліт: ТБ, радіо, ООН, Інтернет-канали. Кампанія завершувалась в лютому.
Задача: спланувати кампанію Work.ua таким чином, щоб закріпитися в свідомості споживачів як основний портал для пошуку роботи.

Детальніше

Нові Продукти. Бренд Non Stop

Суть виклику

Із середини 2013 року споживання енергетичних напоїв демонструє тенденцію до зниження. Споживачі менше звертаються до швидких джерел активності, прагнучи вести здоровий спосіб життя.

Детальніше

KFC

Суть виклику

У зв’язку з тим, що KFC представлений тільки в 2 містах України – Києві та Дніпрі, показники здоров’я бренду (знання, споживання і лояльність) у нього нижчі, ніж у конкурентів національного масштабу.

Детальніше

Любимов

Суть виклику

Для просування цукерок «Любимов» компанія спільно з художницею Євгенією Гапчинською розробила активацію. Користувачу пропонувалося встановити на смартфон спеціальний додаток, потім навести камеру на коробку цукерок «Любимов». Ангели Гапчинської, намальовані на коробочці, при цьому «оживали».

Детальніше

Белуга

Суть виклику

Преміальний бренд горілки «Beluga» поставив перед собою ціль  – розширення географії і підвищення впізнаваності торгової марки на просторах Європейського Союзу. Для її реалізації було вирішено зробити впевнений крок і вийти за звичні рамки – розмістити рекламу продукту на сіті-лайтах на паризьких Єлисейських Полях у період різдвяних свят.

Детальніше